Siekdama kokybiško klientų aptarnavimo AB „Vilniaus šilumos tinklai“ (VŠT) įdiegė naują pranešimų siuntimo klientams funkciją. Dabar visi sostinės šilumos ir karšto vandens vartotojai VŠT savitarnos svetainėje gaus individualius įmonės pranešimus apie laikiną šilumos ir karšto vandens išjungimą bei kitą aktualią informaciją. Nurodę savo el. pašto adresą, jie bus papildomai informuojami ir elektroniniu paštu. Iki šiol šią informaciją klientai galėjo rasti tik įmonės tinklapyje arba spaudoje. Bendrovė tikisi, kad ši naujovė pagerins klientų informavimą ir paskatins daugiau klientų naudotis savitarnos svetaine. VŠT – pirmoji šilumos ir karšto vandens tiekimo įmonė Lietuvoje, pradėjusi naudoti individualų klientų informavimą elektroniniu paštu apie laikiną karšto vandens tiekimo nutraukimą ir kitą informaciją.

VŠT savitarnos svetainėje (www.chc.lt) yra sukurtos individualios paskyros visiems įmonės klientams. Prisijungę prie savitarnos savo paskyroje klientai gali peržiūrėti mokėtinas sumas už einamąjį ir praėjusius mėnesius, matyti einamojo mėnesio mokėjimus, atsisakyti popierinių sąskaitų, atnaujinti savo kontaktinius duomenis. Savitarnos svetainėje kiekvienam klientui yra skelbiami ir jam aktualūs įmonės pranešimai. Jei klientas yra pateikęs savo el. pašto adresą, įmonė jam išsiunčia elektronines žinutes apie naujus, jo paskyroje pateiktus pranešimus, pvz.: apie naujas sąskaitas, laikiną šilumos ir karšto vandens išjungimą ar kitą informaciją.

Savitarnos svetainę VŠT planuoja vystyti ir toliau. Dar šiais metais VŠT planuoja inicijuoti savitarnos naudojimo mokymus senjorams ir specialiųjų poreikių žmonėms. Šį rudenį įmonėje bus įdiegtas naujas klientų aptarnavimo standartas, kuris leis objektyviai įvertinti darbuotojų bendravimo su klientais ir jų aptarnavimo kokybę.